Sunday, June 7, 2009

Sua Rasa TV9 @ parOi...

hy! smua...semalam aku berkesempatan p merasa suasana Sua Rasa TV9 kat Kem Paroi N9...tym nie aku bru balik dr KL naik komuter smpai Seremban...kat sana akak aku amik, pas2 kitorg singgah jap kat Paroi...beSt gakla, sma cm Jom Heboh...ada gak tserempak ngn artis2 tp xtegur pun...tgk je...mcm2 brg yg kena jual kat sna...baju dia pun murah2...ada gakla beberapa brg yg mak aku beli, aku tgk ja hihihi....


gambar mak aku jgkla yg ada...gmbr aku smua x lawa huhu...

org tinggi yg lembut hohoho...

nie kat pOndOk2 booth...
erm, kitorang x lama sgt kat cni, sebab penat...cian ngn mak aku yg dh kepenatan hihihi...xlama g aku balik Sabah...yg sedeynyer, aku balik sorang2...mak aku stay trus kat n9 smpai ujung bulan...sorang2la aku kat umah nie...sebab bapa aku p kl gak ari yg sma aku blk g Sabah...
dOakan aku ekk(^_^)...




5 comments:

Takilala said...

mesti komuter sesak kan cuti2 malaysia ni..huhuhu
teman baik aku dlm komuter kalau aku kluar kl sorg2 ialah..jeng..jeng..jeng..henpon walkman aku..huhuhu

juLia de wHitesiLk said...

sasak jua...
kna tolak2 lgku tem kan msuk tren d kl sntral...
kan kepisan kikiki...
smpai stesen ukm ku bdiri...
bru tah dpt duduk...
mama ku dpt duduk dr awl msuk 2, cpat2 ku cop...

Norazman M.N. said...

Bahayanya balik sorang-sorang...kalu tak boleh bro no2 temankan...tapi apakan daya, sekarang di Sandakan masih...sibuk ba SAGA nih....

juLia de wHitesiLk said...

bro no:2...xper, dh besa dh blk sorg2 hihi...nak gak join p SAGA tp apa ble buat...

Takilala said...

wira saga huhuhu

Post a Comment